روانشناسی رنگ چیست؟ روانشناسی رنگ مطالعه چگونگی تأثیر رنگ بر ادراک و رفتار افراد است. بنابراین، روانشناسی رنگ در تجارت بر این موضوع تمرکز دارد که چگونه رنگ ها بر ادراک مصرف کنندگان و مصرف کنندگان از برندها تأثیر می گذارند و اینکه آیا آنها مصرف کنندگان را متقاعد می کنند که یک محصول یا خدمات را در نظر بگیرند یا بخرند. در این مقاله با ۱۴ رنگ اصلی که بیشتر افراد دوست دارند در کسب و کار رنگ کنند آشنا می شویم. با ما همراه باشید و در مورد معنای رنگ خاص مورد استفاده در محل کار، لوگوی شرکت یا یونیفرم کارمندان خود بیشتر فکر کنید.

روانشناسی رنگ و کسب و کار

رنگ آنقدر برای کسب و کار شما مهم است که ما برخی از بزرگترین برندها و کسب و کارها را با رنگ آنها می شناسیم. مثلا مک دونالد قرمز و بنفش، ال جی قرمز سرخابی و غیره. استفاده از هر رنگی در کسب و کار شما می تواند چیز جالب و مهمی داشته باشد. اینکه بخواهید کار و تجارت خود را با استفاده از همان رنگ به دیگران معرفی کنید نیاز به دانش اولیه در زمینه روانشناسی رنگ دارد.

۱٫ رنگ سفید در تجارت

رنگ سفید در تجارت نشان دهنده سطح بالایی از کارایی و بهره وری است و نمادی از سادگی، عدالت و امنیت است.

۲٫ رنگ رنگ بنفش و تجارت

بنفش رنگی خنثی است که به معنای ثروت، شکوفایی و خلاقیت در تجارت است.

۱۰ ترفند روانشناختی برای افزایش خلاقیت و استراتژی

۳٫ رنگ قرمز و تجارت

قرمز رنگی است که برای ورزش بسیار مفید است و انرژی دارد و انرژی بالایی را نشان می دهد. این رنگ برای بسیاری از چیزهایی که جلب توجه می کند استفاده می شود.

۴٫ رنگ رنگ زرد و تجارت

زرد یک رنگ روشن و شاد است که برای تحریک ذهن استفاده می شود.

۶ نکته در مورد روانشناسی رنگ در رستوران ها و کافه ها

۵٫ رنگ آبی فیروزه ای و تجارت

آبی فیروزه ای رنگی احساسی و نمادی از تعادل و برابری است. همچنین الهام بخش خوبی برای مهارت های ارتباطی است.

۶٫ رنگ نقره ای در تجارت

نقره ای یکی از مدرن ترین و پیچیده ترین رنگ های دنیای مدرن است که حس پیچیدگی دارد و معرف رمز و راز است.

۷٫ رنگ رنگ صورتی و تجارت

رنگ صورتی القا کننده مهربانی است، این رنگ اغلب در مشاغل زنانه و زنانه استفاده می شود. اگر جامعه مد نظر شما زنانه و دخترانه است، می توانید از رنگ صورتی به عنوان تم اصلی خود استفاده کنید، البته نمی توان گفت که این رنگ فقط مختص زنان است. گاهی اوقات می توان آن را القا کننده احساس آرامش در نظر گرفت.

۸٫ رنگ نارنجی و تجارت

نارنجی رنگ سفر و اشتیاق است. همچنین خوش بینی و شادی را در خود موج می زند.

۹٫ رنگ برگ سبز و تجارت

سبز رنگ طبیعت، سلامتی و شفابخش است. این رنگ نشان دهنده احساسات و الهام بخش روحیه شفقت و کمک است.

۵ حقیقت جالب در مورد کاربرد روانشناسی رنگ در زندگی و تجارت

۱۰٫ رنگ رنگ قهوه ای و تجارت

قهوه ای رنگ تغذیه و نماد قدرت است. شاید به همین دلیل است که لوگوی برخی از برندهای معروف محصولات چرمی و البته قهوه و شکلاتی قهوه ای است و یا کافی شاپ ها اغلب تزئینات چوبی و قهوه ای را برای تحریک اشتهای مشتریان انتخاب می کنند.قهوه و شکلات را به عنوان نوشیدنی. ممکن است..

۱۱٫ رنگ رنگ خاکستری و تجارت

خاکستری زمینه خوبی برای رنگ های دیگر به حساب می آید و خنثی و انعطاف پذیر است، اما در عین حال به نظر می رسد به معنای اعتماد به نفس است.

۱۲٫ رنگ طلا و تجارت

رنگ طلایی نشان دهنده ثروت، افتخار و شکوه است. به دلیل تجمل این رنگ، خرد، زیبایی و سخاوت در آن به چشم می خورد.

تست شخصیت ناخن: رنگ ناخن در مورد شخصیت شما چه می گوید؟

۱۳٫ رنگ آبی کمرنگ و تجارت

آبی بهترین رنگ برای استفاده در بسیاری از برنامه ها است و به طور شگفت انگیزی نشان دهنده صداقت، اعتماد و اطمینان است.

۱۴٫ رنگ مشکی در تجارت

رنگ مشکی نشانه قدرت و اقتدار است و تهدیدآمیز و گاه غیر دوستانه تلقی می شود.

19 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed