با افزایش تمایل مردم به سکونت در منازل شخصی و شخصی تا سال های آخر عمر، خدمات مختلفی در این زمینه به صورت مستقیم در منازل مردم ارائه می شود. یکی از مشاغلی که امروزه به سرعت در حال رشد است، مراقبت های خانگی غیرپزشکی است. در این مقاله به برخی از مسائل کلیدی مرتبط با راه اندازی کسب و کار پرستاری و مراقبت در منزل می پردازیم.

البته باید به این نکته توجه کنید که مراقبت های بیمارستانی با مراقبت های خانگی غیرپزشکی متفاوت است. خدمات غیرپزشکی مراقبت در منزل شامل مراقبت شخصی، کمک در انجام فعالیت های روزمره زندگی، تهیه غذا، خانه داری و خانه داری و حمل و نقل است.

مرکز تخصصی مراقبت در منزل و مراقبت های بهداشتی با مجوزهای لازم بر اساس دستورالعمل های دقیق و زیر نظر پزشک وظیفه ارائه خدمات تخصصی پرستاری و توانبخشی را بر عهده دارد.

۱٫ از کجا شروع کنیم؟

چگونه باید وارد این تجارت شویم؟ هر کدام از این انواع مزایا و معایب خود را دارند:

آ. راه اندازی یک شرکت از صفر. در این نوع ممکن است قیمت اولیه کمتر باشد اما ریسک بیشتری وجود دارد. شما باید در این تجارت تجربه داشته باشید. شما باید در مورد شرکت به طور کامل تحقیق کنید.

ب خرید یک شرکت کار سختی است. برای دریافت یک تراکنش واجد شرایط و کامل باید بیشتر بپردازید. در عوض با خطر کمتری مواجه خواهید شد. اما قبل از امضای قرارداد باید تحقیقات لازم را انجام داده باشید.

ص خرید پادشاهان. در این صورت هزینه ورودی بالاتری پرداخت می کنید اما از این نوع تراکنش سود خواهید برد. برای انجام این کار، با یک کارگزار تجاری و یک وکیل حق چاپ تماس بگیرید.

T. شبکه را دنبال کنید. با عضویت در شبکه ارائه دهندگان مراقبت های خانگی، از آموزش های اولیه و پشتیبانی مداوم ارائه شده توسط شبکه بهره مند خواهید شد. پیوستن به این شبکه ها مزایای مشترک داشتن و خرید نام شرکت را به همراه دارد.

۲٫ کسب و کار خود را به صورت قانونی ثبت کنید

برای ثبت شرکت باید مراحل زیر را طی کنید:

۱٫ ابتدا با یک وکیل و کارشناسان تماس بگیرید تا بتوانید کسب و کار خود را کاملا مطابق با نیاز خود راه اندازی کنید. ماهیت کسب و کار می تواند تأثیرات متفاوتی بر روند کاری شما داشته باشد. پس عاقلانه عمل کن

۲٫ باید طبق روال درخواست خود را به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه دهید و کلیه مدارک لازم را ارائه دهید.

۳٫ همچنین، شما باید شرکت خود را به طور قانونی اداره کنید.

۴٫ جایی که شرکت تاسیس شده و همه کارکنان شما باید تاییدیه شرکت مربوطه را داشته باشند. به عنوان مثال، کارکنان شما باید مجوزهای لازم و مجوزهای بهداشتی را از سازمان های مربوطه دریافت کنند.

۵٫ در نهایت باید تمامی مجوزهای شرکت و سایر مجوزهای لازم برای راه اندازی صحیح چنین شرکتی را بررسی کنید.

نام گذاری کسب و کار شما

قبل از ثبت قانونی یک شرکت و تصمیم گیری در مورد نام کسب و کار خود، ممکن است بهتر باشد این فرآیند را از سر به انتها طی کنید. یعنی همه اسامی ثبت شده را بررسی کنید تا نام انتخابی شما یکی از آنها نباشد. هنگامی که تصمیم نهایی خود را در مورد نام کسب و کار خود گرفتید و مطمئن شدید که تکراری نیست، سربرگ، کارت ویزیت و بروشور شرکت خود را طراحی و چاپ کنید.

۳٫ کسب و کار خود را شروع کنید

هنگامی که شرکت خود را ثبت کردید، باید فرآیند راه اندازی کسب و کار خود را شروع کنید:

آ. افتتاح حساب جاری شرکت و سایر حساب های بانکی الزامی است
ب نصب حسابداری کامپیوتری، صورتحساب و برنامه ریزی
ص. تأمین و تضمین سه ماه پیش درآمد عملیاتی
ت. تعیین نرخ و دستمزد
Th. ایجاد رویه ها برای تهیه صورت های پرداخت و لیست حقوق و دستمزد
ج. یافتن محله‌های مناسبی که مردم بتوانند از پس هزینه‌های مراقبت در منزل برآیند و رقابتی وجود نداشته باشد

۴٫ در مورد قوانین و رویه های خود تصمیم بگیرید

خط‌مشی‌ها و رویه‌های شما باید شامل همه موارد زیر باشد:

آ. استقبال از مشتریان جدید
ب برنامه مدیریتی
P. جدول زمان
T. سوابق و پرداخت های کارکنان
Th. استراتژی سرمایه گذاری
ج. روش و جهت
CH. تحصیلات
H. صورتحساب مشتری
خ. حقوق و خدمات مشتری

۵٫ کارگران و نیروهای لازم را فراخوانی کنید

ابتدا کارکنان پشتیبانی خود را استخدام کنید. بهترین افراد را برای خانه داری استخدام کنید، زیرا شهرت شرکت شما بستگی به عملکرد آنها دارد. زمان کافی برای مصاحبه با متقاضیان کار، بررسی مهارت های آنها و بررسی سابقه کاری آنها اختصاص دهید.

۶٫ بازاریابی کنید و خدمات خود را به مشتریان ارائه دهید

بازاریابی و فروش برای موفقیت یک تجارت ضروری است. بهترین استراتژی بازاریابی برای شما بازاریابی دهان به دهان است. این استراتژی تنها با ارائه یک تجربه عالی به هر مشتری انجام می شود.

بهترین مکان های محلی را برای معرفی کسب و کار خود کشف کنید – مطب پزشکان محلی، مراکز پرستاری و توانبخشی، مساجد و کلیساها، واحدهای ترخیص از بیمارستان، امکانات مراقبت های بهداشتی در منزل، نمایندگان مشتریان موجود، قانون دفاتر، آژانس های املاک، بانک ها، مدیران ارشد مراقبت و غیره .

همچنین می توانید کارهای زیر را انجام دهید:

آ. یک وب سایت ایجاد کنید
ب انتشار و توزیع بروشور و کاتالوگ
P. مطالعه فرآیند بازاریابی، به ویژه در بخش خانه داری
ت- حضور فعال در انجمن ها و فعالیت های اجتماعی. استراتژی بازاریابی خود را مدیریت کنید

۷٫ خانه داری شغل خوبی است

تعمیر و نگهداری خانه یک تجارت سودآور است که می تواند از نظر مالی و عاطفی برای شما مفید باشد. کمک به سالمندان و حمایت از سالمندان می تواند زندگی شما را موفق تر و معنادارتر کند.

اما به یاد داشته باشید که خانه داری نیز یک شغل است. قبل از شروع این پروژه، تمام قطعات آن را به دقت بررسی کنید. گزینه های خود را بررسی کنید و بهترین گزینه را برای خود، خانواده، اهداف و سبک زندگی خود انتخاب کنید.

19 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed