خريد كردن. بسیاری از کسب و کارهای نوپا از این کلمه متنفرند و بازاریابی آنلاین می تواند چالش برانگیزتر باشد. از آنجایی که در هر زمینه ای از بازار که فکرش را بکنید وب سایت ها و کسب و کارهایی با هم رقابت می کنند، استفاده از بازاریابی برای متمایز شدن در مقابل همتایان آنلاین شما می تواند چالش بزرگی باشد، به خصوص اگر پول زیادی در اختیار ندارید. بودجه بازاریابی. اما نکات بازاریابی وجود دارد که هر کسب و کار آنلاین با هر شرایط مالی می تواند برای بازاریابی کسب و کار خود از آنها استفاده کند. در اینجا ۵ نکته برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی آنلاین موفق آورده شده است.

  1. مخاطبان خود را فراموش نکنید

این ساده ترین و مهم ترین توصیه است، زیرا تحقیقات بازار برای تجارت مهم است. آیا در تلاش برای جذب گروه خاصی از افراد هستید؟ این اعضا بیشتر از چه وب سایت هایی بازدید می کنند؟ وقتی به محصول شما نگاه می کنند به دنبال چه چیزی هستند و چگونه می توانید ثابت کنید که محصول شما این ویژگی ها را دارد؟

اینها چند سوال است که هر صاحب کسب و کار آنلاین باید قبل از انجام یک برنامه خرید پاسخ آنها را بداند. چند سوال خوب بپرسید و تحقیقات بازار انجام دهید. اجتماعی شوید و نظرات مشتریان را بپرسید و بررسی کنید که مردم در مورد شرکت شما در رسانه های اجتماعی چه می گویند. این به شما کمک می کند نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و بدانید که استراتژی بازاریابی شما باید چه باشد.

  1. به بازاریابی محتوا فکر کنید

به جای خرید تبلیغات در گوگل یا ایجاد یک وب سایت پیچیده، می توانید یک وبلاگ یا اکانت اینستاگرام ساده ایجاد کنید و حقایق کسب و کار خود را منتشر کنید. شما می توانید یک نمایه انسانی بسازید که کسب و کار شما را با محیطی گرم و دوستانه نشان می دهد یا در مورد جزئیات شرکت خود به شکلی هنرمندانه صحبت کنید. همانطور که در بالا ذکر شد، باید بدانید که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و محتوایی ایجاد کنید که نیازهای آنها را برآورده کند.

بازاریابی محتوا می‌تواند ارزان‌تر از روش‌های سنتی باشد، اما فرآیند سختی است. شما باید همیشه محتوای خود را به روز کنید، همیشه به چیزهای جالب برای گفتن فکر کنید و یک وبلاگ یا ویدیوی خوب ایجاد کنید که افراد را به وب سایت خود جذب کند.

  1. در شبکه های اجتماعی فعال باشید

حتی اگر بهترین مطالب را در وبلاگ خود ارسال کنید، مهم نیست که کسی واقعاً آن را نمی خواند. سایتی مانند وردپرس مکانی عالی برای شروع بازاریابی محتوا است، اما بازاریابی محتوا باید با بازاریابی شبکه های اجتماعی ترکیب شود تا در جذب خوانندگان بالقوه موفق باشد.

اما یک استراتژی فعال رسانه های اجتماعی به معنای ایجاد یک حساب کاربری در هر سایت رسانه اجتماعی برای تجارت شما نیست. بر روی یک سایت رسانه اجتماعی بزرگ تمرکز کنید، و هنگامی که در اولین سایت خود طرفداران زیادی ایجاد کردید، به آرامی به دیگر پلتفرم های رسانه اجتماعی گسترش دهید. فیس بوک ممکن است گزینه پیش فرض باشد، اما اگر کسب و کار شما معمولی و حرفه ای است، می توانید از لینکدین استفاده کنید و اگر کسب و کار شما غیررسمی و رسمی است، می توانید از اینستاگرام و پینترست استفاده کنید. اما از توییتر خودداری کنید.

  1. اهمیت سئو را درک کنید

یک استراتژی قوی رسانه های اجتماعی مهم است، اما گوگل همچنان یکی از ابزارهایی است که مشتریان جدید می توانند برای یافتن کسب و کار شما از آن استفاده کنند. به همین دلیل مهم است که در بهینه سازی موتور جستجو (SEO) خوب عمل کنید.

به یاد داشته باشید که گوگل وب سایت ها را ارزیابی می کند و آنها را بر اساس تعداد صفحاتی که به هر وب سایت پیوند می دهند رتبه بندی می کند. همچنین باید محتوای خود را به طور منظم به روز کنید. اگر این کار را انجام دهید، وب‌سایت‌های دیگر به مقالات و ویدیوهایی که ایجاد می‌کنید پیوند می‌دهند و وب‌سایت شما را در رتبه‌بندی جستجو بالاتر می‌برند.

دیتر شیائو، مدیرعامل Mezlogic معتقد است که این شرکت باید یک سیستم جامع برای اتصال ساختمان، یعنی جمع آوری اتصالات از کانال های مختلف داشته باشد.

شیائو می‌گوید: «پیوندها حضور آنلاین شرکت را افزایش می‌دهند و اطمینان می‌دهند که مشتریان می‌توانند اطلاعات و منابع مورد نیاز خود را بیابند و دریافت کنند – تحقیق و خرید محصولات شرکت شما را لذت بخش می‌کند.» شیائو می‌گوید.

اگرچه ترفندهای کوچکی مانند پیوند دادن و استفاده از کلمات کلیدی ثابت وجود دارد که می توانید برای بهبود رتبه سئو خود از آنها استفاده کنید، اما بدانید که بهترین راه برای ارتقاء در جستجوی گوگل این است که همیشه محتوای خوب ارائه دهید. هر چقدر هم برای هر استراتژی آنلاین بر اهمیت بازاریابی محتوا و محتوا تاکید کنیم، کافی نیست.

  1. نیازهای مشتریان موبایل را در نظر بگیرید

می دانیم که امروزه بسیاری از مردم از تلفن همراه خود برای آنلاین شدن و تجارت استفاده می کنند، اما ما هنوز آن را دست کم می گیریم. گزارشی از ComScore در آوریل ۲۰۱۶ نشان می دهد که اکنون ۶۵ درصد از زمانی که مردم صرف رسانه های دیجیتال می کنند از طریق موبایل است.

بنابراین، هر کسب و کاری باید یک برنامه موبایل داشته باشد. این بدان معنی است که طراحی وب سایت خود به گونه ای مهم است که کاربران موبایل بتوانند به راحتی به بخش های مختلف پیمایش کرده و به آن بپرند، به خصوص اگر کسب و کار کوچک شما یک کسب و کار خرده فروشی یا یک رستوران باشد. همچنین اضافه کردن اطلاعات کمتری به صفحات وب را در نظر بگیرید – زیرا اگرچه افراد ممکن است زمان بیشتری را با موبایل نسبت به رایانه های خانگی صرف کنند، اما همچنان زمان بیشتری را در تلفن همراه می گذرانند تا رایانه های خانگی. زمان کمتری را صرف یکدیگر می کنند.

به هر حال، ایجاد یک وب سایت کار دشواری است و داشتن آن در تلفن همراه باعث کاهش ترافیک وب سایت شما می شود. مطمئن شوید که مشکل برطرف شده است.

19 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed