داشتن یک کسب و کار به دلایل زیادی برای مردم جذاب است – شما می توانید رئیس خود باشید، با افراد جالب و شگفت انگیز کار کنید، برنامه خود را ایجاد کنید و اشتیاق خود را به خود تبدیل کنید تا شغل شوید. با این حال، داشتن کسب و کار شخصی به این معنا نیست که همه چیز برای شما آسان است و هیچ مشکلی نخواهید داشت!

اغلب، کارآفرینان جدید در ابتدا مشتاق هستند، اما وقتی با واقعیت راه اندازی یک کسب و کار مواجه می شوند، شوک واقعی را دریافت می کنند. بنابراین، برای راه اندازی یک کسب و کار موفق چه کاری باید انجام دهیم؟ ما با بسیاری از صاحبان مشاغل صحبت کردیم و به پنج عاملی رسیدیم که در موفقیت کسب و کار نقش دارند. در این مقاله با ۵ مورد مهم برای کسب و کار آشنا می شویم. با ما بمان!

۱- ایده جدیدی برای کسب و کار خود داشته باشید

اگر می خواهید کسب و کار خود را به ویژه در یک صنعت رقابتی موفق و قوی کنید، باید تصمیم بگیرید که چه چیزی شما را از سایر گزینه های موجود در بازار متمایز می کند. ترفندهای بازاریابی یا فناوری هیجان انگیز تضمین نمی کند که مشتریان هدف شما به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند شوند – شما باید ارزش واقعی یا یک تجربه جدید را ارائه دهید.

ریچارد ورب، بنیانگذار پلتفرم مطالعه StudyPool، برنامه خود را برای شروع ایده های جدید توضیح داد. او می‌گوید: “شما باید به چیزهای داغ و مد روز توجه کنید. بیشتر مردم فکر می‌کنند باید ایده‌ای کاملاً جدید ارائه کنند، اما شما می‌توانید چیزی را انتخاب کنید که بر روی آنچه اکنون محبوب است ساخته شود و خودتان از چیزی که قبلاً وجود دارد چیزی بسازید. وجود دارد، مانند یک سرویس یا محصول بهبود یافته.”

بازار – نه هیچ چیز دیگری – تعیین می کند که آیا کسب و کار شما موفق خواهد شد یا خیر، و یکی از راه های موفقیت در بازار، ارائه محصولات یا خدمات جدید به مردم است. گوش دادن به شما با استقبال و قدردانی همراه است. لازم نیست چیزی را به طور کامل بازسازی کنید – فقط آن را بهتر کنید.

۲٫ از افراد مناسب در کسب و کار خود استفاده کنید

موفقیت بلند مدت کسب و کار شما مستلزم جذب استعدادهای مناسب برای توسعه برند شماست. تیم شما ستون فقرات شرکت شما است و حضور یک بیمار سرطانی در آن می تواند پیشرفت شما را به کلی از بین ببرد. چه در حال ساختن یک تیم در محل باشید یا به دنبال استخدام کارمندان از راه دور، یک چیز ثابت باقی می ماند – استعداد مناسبی که دیدگاه شما را به اشتراک بگذارد، شانس موفقیت شما را افزایش می دهد.

Cab Skibicki، بنیانگذار Top Notch Threads، اهمیت جمع آوری یک تیم تمام ستاره را درک می کند. “زمانی که شرکتم را راه اندازی کردم، ارتباطات زیادی نداشتم، اما مصمم بودم گروهی از افرادی را ایجاد کنم که همگی دیدگاه مشابهی با من داشته باشند، اما در عین حال تجربه لازم را داشته باشند و کار خود را به خوبی بشناسند.” او – گفت. آن ها هستند”.

ایجاد یک کسب و کار در مراحل اولیه نیاز به کار و تلاش زیادی دارد. ساعت‌های طولانی کار کردن و دوچرخه‌سواری گاهی به بالا و گاهی پایین‌تر زمانی که همه اعضای تیم مایلند تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف انجام دهند و موانع را یکی یکی پشت سر بگذارند لذت بیشتری خواهد داشت. بردن!

۳٫ شبکه ای از کارآفرینان برای خود داشته باشید

ایجاد شبکه ای از کارآفرینان همفکر فواید زیادی دارد. اگر سوالی دارید یا نیاز به مشاوره دارید، داشتن شبکه ای از کارآفرینان می تواند یک دارایی بزرگ باشد (که کمک بزرگی است، به خصوص در شروع کسب و کار شما). همانطور که شبکه شما رشد می کند، منابع شما نیز افزایش می یابد.

من عضو بسیاری از گروه های حرفه ای هستم و همیشه در حال گفتگو هستم. شبکه من بخش بزرگی از موفقیت من بوده است، و دیدن ارزش آن باعث شد تا Mastermind House را راه اندازی کنم، یک فرصت شبکه جدید برای کارآفرینان.

آدام زاید، بنیانگذار دفاتر حقوقی زاید و یکی از شرکا، توصیه می کند: “هر کسب و کاری، از شرکت های حقوقی بزرگ گرفته تا استارت آپ های کوچک، می تواند از داشتن یک شبکه قوی بهره مند شود. اجازه دهید به مرور زمان، همانطور که با شبکه سازی راحت تر می شوید، اندازه آن نیز بیشتر شود. شبکه شما و توانایی شما در حل مشکلات و اتخاذ تصمیمات تجاری هوشمندانه افزایش می یابد. توصیه می کنیم برای شبکه های اجتماعی وقت بگذارید.

۴٫ سخت کار کنید

اگر نمی خواهید دستتان را کثیف کنید و کار را در شرایط سخت قرار دهید، ممکن است شروع نکنید. بسیاری از کارآفرینان بالقوه تصور اشتباهی از داشتن یک کسب و کار دارند. رسانه ها دوست دارند روز شروع یک کسب و کار را خوب جلوه دهند، اما شما از همان ابتدا لامبورگینی و جت شخصی نخواهید داشت! اگر می خواهید موفق باشید، باید سخت تلاش کنید.

قبل از راه‌اندازی انجمن معلمان انگلیسی آمریکایی، زک گروو به دیگر استارت‌آپ‌های فناوری آموزشی کمک کرد تا پول و ارقام را جمع‌آوری کنند. این به او این فرصت را داد تا زیر و بم این صنعت را بیاموزد که بعداً آن را برای علاقه خود به کار برد.

گورو می گوید: «پس از کار در فناوری آموزشی، متوجه شدم که اشتیاق من در زندگی یافتن راه حل هایی برای ایجاد تفاوت است. اگر تجربه زیادی در این صنعت کسب نکرده بودم، جرات سرمایه گذاری برای راه اندازی کسب و کار خودم را نداشتم. » توسعه مهارت ها، دانش و تجربه لازم را با کار در شرکت های دیگر در نظر بگیرید – این یک گزینه ارزشمند است که می تواند به شما در برآوردن الزامات در دراز مدت کمک کند.

۵٫ فروش

یک چیز وجود دارد که به سرعت ارزش محصول یا خدمات شما را نشان می دهد – فروش. بازاریابی نه تنها نشان دهنده موفقیت شما در کسب و کارتان است، بلکه در کسب و کارتان سرمایه گذاری کرده و باعث رشد آن می شود.

کارلو سیسکو موسس و مدیرعامل Select است، یک گروه خصوصی که دسترسی به رویدادها و تبلیغات ویژه در هتل ها، رستوران ها، هتل ها و خرده فروشان را فراهم می کند. سیسکو برای ایجاد شالوده کسب و کار خود، از ابتدا بازار را رهبری کرده است.

سیسکو می گوید: «به عنوان یک کارآفرین، دائماً چشم انداز خود را به کارمندان، شرکا، سرمایه گذاران و مشاوران فعلی و آینده می فروشید. دوراهی خود را بشناسید و به تلاش خود ادامه دهید. شما باید به اندازه کافی اعتماد به نفس داشته باشید تا در اتاقی با صدها نفر یا گروهی از مدیران ارشد بایستید.

داشتن یک ایده خوب است، اما بدون فروش، احتمالاً خراب خواهید شد. مارک کوبان همیشه در مورد اینکه چگونه موفقیت به بازاریابی بستگی دارد صحبت می کند. کارآفرینانی که در بازاریابی موفق هستند به شرکت های خود مزیت رقابتی می دهند.

19 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed