به عنوان یک صاحب کسب و کار، باید به دقت در مورد چگونگی دسترسی به کاربران گوشی های هوشمند و ایجاد یک تجربه عالی که آنها را به سمت شما بازگرداند، فکر کنید. در این مقاله به بررسی ۵ روش برای بهبود سیستم بازاریابی موبایلی می پردازیم که برای صاحبان مشاغل بسیار مفید خواهد بود.

خرید اینترنتی همیشه به عنوان یک پدیده نوظهور شناخته شده است. امروزه، بسیاری از مردم به طور مکرر در زندگی روزمره خود از طریق آمازون، eBay و بسیاری دیگر از وب سایت های تجارت الکترونیک خرید آنلاین می کنند. همچنین، ما دوران بزرگ تلفن همراه را پشت سر گذاشته ایم. این گوشی ها امروزه به رایانه های کوچک تخت و قدرتمند تبدیل شده اند.

محبوبیت خرید آنلاین از طریق گوشی های هوشمند روز به روز در حال افزایش است.

امروزه مصرف کنندگان به جای اینکه در یک مکان بنشینند، کامپیوتر خود را روشن کنند، منتظر بارگذاری و اتصال آن به اینترنت باشند، می توانند گوشی هوشمند خود را از جیب خود بیرون بیاورند و به وب سایت ها و ثانیه های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند.

اگر می خواهید موفقیت کسب و کار خود را ببینید، باید استراتژی بازاریابی موبایلی خود را بهبود ببخشید. بخش قابل توجهی از ترافیک اینترنت (۵۸٪) از گوشی های هوشمند است. بنابراین، اگر سایت شما کاربرپسند نباشد، بیش از نیمی از مراجعات و فروش خود را از دست خواهید داد.

اما نباید برای همیشه از چنین ترافیکی محروم باشید. کارهایی وجود دارد که می توانید برای بهبود استراتژی بازاریابی تلفن همراه خود انجام دهید. در این مقاله در مورد ۵ راه برای شروع این طرح صحبت خواهیم کرد.

۱٫ عملکرد وب سایت خود را بررسی کنید

آیا می دانید سایت شما برای کاربران موبایل چگونه کار می کند؟ اگر از این موضوع در استراتژی بازاریابی موبایلی خود اطلاعی ندارید، وقت آن رسیده است که به بررسی آن بپردازید. مرورگر گوشی خود را باز کنید، به بخش ناشناس مرورگر خود بروید و آدرس وب سایت خود را وارد کنید.

به این ترتیب، می توانید بهتر درک کنید که دیگران هنگام بازدید از وب سایت شما از طریق تلفن همراه چه می بینند. اکنون به این فکر کنید که یک مشتری جدید وقتی از گوشی هوشمند خود به سایت شما می رسد چه چیزی را می تواند ببیند.

عملکرد وب سایت

در فرآیند بازاریابی موبایلی، عملکرد وب سایت بر روی صفحه نمایش موبایل موثر است. مشکلات عملکرد وب سایت مانند بارگذاری کند سایت می تواند بر نرخ تبدیل بازدیدکنندگان سایت به مشتریان عادی تأثیر بگذارد. یا، به طور کلی، بازدیدکنندگان ضعیف – به ویژه کسانی که از طریق دستگاه تلفن همراه به سایت دسترسی دارند.

اکثر کاربران گوشی های هوشمند انتظار دارند صفحه وب سایت در کمتر از دو ثانیه بارگیری شود. معمولاً بعد از ۳ ثانیه، اکثر افراد دکمه بازگشت را فشار می دهند یا مرورگر را می بندند. اگر یکی از این کاربران برای خرید محصولی وارد وب سایت شما شود، پس از دو ثانیه مشتری خود را به طور کامل از دست خواهید داد.

بهترین کاری که می توانید در این شرایط انجام دهید این است

راه هایی را برای سریعتر کردن سایت خود کاوش کنید. برای انجام این کار، می توانید افزونه های غیر فعالی که سایت شما دارای آن هستند را حذف کنید. تصاویر خود را سازماندهی کنید و ویدیوهای خود را در پلتفرم های دیگر مانند YouTube آپلود کنید.

همیشه باید سرعت و عملکرد وب سایت خود را بررسی کنید. بازدیدهای سایت خود را بررسی کنید، محتوای خود را بررسی کنید و فرم های تماس سایت خود را آزمایش کنید. اگر سرعت یا عملکرد سایت شما خوب باشد، شانس شما برای تبدیل مشتری علاقه مند به مشتری واقعی افزایش می یابد.

۲٫ حجم جستجو را در سایت خود افزایش دهید

هنگامی که مخاطبان شما در حال جستجوی کلمات کلیدی در گوگل هستند، سئو سایت شما بهترین راه برای هدف قرار دادن آنهاست. اما اخیرا جستجوی صوتی سئو نیز رایج شده است. همه گوشی های هوشمند اپل و اندروید دارای دستیار صوتی خود هستند و بسیاری از افراد از بلندگوهای هوشمند به عنوان استفاده می کنند الکسا آمازون از دستگاه های هوشمند خود استفاده می کند.

کلمات

کلمات کلیدی جستجوی حجمی با کلمات کلیدی سنتی سئو متفاوت هستند. بازاریابان و کارشناسان سئو کلمات کلیدی کوتاه را ترجیح می دهند زیرا مصرف کنندگان هنگام استفاده از گوگل به طور متوسط ​​سه تا چهار کلمه را تایپ می کنند. جویندگان صدا اغلب سؤال کاملی را می پرسند و روش ابراز تمایل خود را تغییر می دهند. زیرا نحوه صحبت کردن ما اغلب با نوع تایپ ما متفاوت است.

محتوا تغییر می کند

شما می توانید محتوای خود را ویرایش کنید تا پاسخ های کوتاه و جامعی برای موضوعات خاص تحت پوشش وب سایت خود ایجاد کنید. این روش می تواند شما را به جایگاه برتر در جستجوی گوگل برساند. به این ترتیب می توانید ترافیک سایت خود را خیلی سریع افزایش دهید.

یوتیوب

امروزه بسیاری از شرکت ها از کانال های یوتیوب برای یافتن مخاطبان خود و هدایت آنها به وب سایت خود استفاده می کنند. اگر از یوتیوب هم استفاده می کنید، حتماً برای ویدیوهای خود زیرنویس درست کنید. عناوین و زیرنویس ها به الگوریتم YouTube کمک می کنند تا ویدیوهای شما را در مکان مناسب قرار دهد.

جستجوی صوتی

همچنین، افزودن زیرنویس به ویدیوهایتان، شانس استفاده از جستجوی صوتی برای یافتن موضوعات مورد نظرشان را افزایش می‌دهد.

۳٫ روی ایجاد محتوای سازگار با موبایل تمرکز کنید

نحوه بارگذاری سایت شما مهم است، اما تمرکز بر ایجاد محتوای کاربرپسند، بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی تری در سایت شما نگه می دارد. وقتی پست ها، تبلیغات و صفحات بازاریابی یا محتوایی ایجاد می کنید که مشتریان بالقوه را جذب می کند.پیشروها) به یاد داشته باشید، نیمی از افرادی که محتوای شما را مشاهده می کنند، از طریق گوشی های هوشمند به سایت شما دسترسی پیدا کرده اند. این یکی از انواع استراتژی های بازاریابی موبایلی است که قابل توجه است.

توصیه می شود پاراگراف های کوتاه اما کامل را با عنوان، تقسیم بندی و تصاویر بنویسید. اگر بازدیدکنندگان با متنی طولانی و خسته کننده مواجه شوند، به احتمال زیاد سایت شما را به سرعت ترک خواهند کرد.

پاراگراف‌های کوتاه و محتوا و طرح‌بندی به‌خوبی سازمان‌دهی شده به کاربران گوشی‌های هوشمند کمک می‌کند تا به سرعت محتوا را ضبط کرده و پست‌ها را بررسی کنند. در نتیجه، احتمال بیشتری دارد که محتوای شما را بخوانند، با فراخوان‌های شما درگیر شوند و به کسب و کار شما بازگردند.

۴٫ استفاده و پیکربندی سایت خود را ساده کنید

در این بخش می خواهیم در مورد اینکه چرا ساده کردن روش استفاده از فرم ها و ساختار سایت شما اهمیت دارد صحبت کنیم. دو کلمه برای کاربران گوشی های هوشمند بسیار مهم است: سرعت و دقت. هنگامی که برنامه‌ها به سایت شما می‌رسند، گزینه‌هایی می‌خواهند که مستقیماً آنها را به محتوای مورد نظرشان هدایت کند.

اگر قسمت نوار ناوبری (بخشی از سایت که گزینه های مختلف را در قسمت سایت به بازدیدکنندگان نشان می دهد) به دلیل طراحی یا ظاهر سایت به راحتی قابل مشاهده نباشد، احتمالا افراد کمی می توانند به قسمت های مختلف سایت شما دسترسی داشته باشند. . و به طور کلی، تعامل با شما.

به عنوان مثال، اگر شخصی یکی از صفحات وب شما را از طریق جستجوی گوگل پیدا کند، علاقه مند به خرید محصول شما خواهد بود. اما اگر طراحی سایت شما به گونه ای باشد که نوار ناوبری به تعداد زیادی متن و کلمات تبدیل شود، خریدار به این موضوع به عنوان نشانه ای از کیفیت پایین سایت (بنابراین محصول) نگاه می کند، سپس سایت شما را ترک می کند.

همین شرایط برای تماس با سایت و روش های پرداخت وجود دارد.

هر دوی این ابزارها برای رشد کسب و کار و کسب سود بیشتر بسیار مهم هستند. این مدل ها باید کامل و قابل استفاده برای دستگاه های تلفن همراه باشند. تصور کنید در حال پرداخت در یک وب سایت هستید و با صفحه بزرگی پر از سوالات در مورد روش ارسال، شماره کارت و اطلاعات شخصی خود روبرو می شوید.

مواجهه با این موقعیت ها می تواند مشتریان را مضطرب کند. به خصوص اگر قبلاً در سایت شما ثبت نام نکرده باشد. و اگر روش پرداخت شما گام به گام باشد و مشتری بتواند این فرآیند را به راحتی طی کند، در آینده نزدیک شاهد افزایش نرخ تبدیل بازدیدکنندگان ساده به کسانی که فروش منظم از طریق گوشی های هوشمند دارند، خواهید بود.

به مشکل اینگونه نگاه کنید؛

۵۱ درصد از مصرف کنندگان حداقل یک بار محصولی را از گوشی خود خریداری کرده اند. اگر می‌خواهید از بازگشت مشتریان مطمئن شوید و فروش خود را افزایش دهید، سبک و نحوه حرکت مشتری در سایت شما باید با گوشی‌های هوشمند سازگار باشد.

۵٫ از چندین کانال استفاده کنید

آخرین موضوعی که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت استفاده از کانال های متعدد برای ترویج بازاریابی موبایلی است. اگر همیشه می خواهید نتایج خوبی از کسب و کار خود بگیرید، فقط به وب سایت خود راضی نخواهید بود.

رسانه های اجتماعی یک مکان عالی برای شروع است. در حال حاضر بیش از ۳٫۸۱ میلیارد نفر در جهان از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و این تعداد هر سال در حال افزایش است. جدا از این موارد، کاربران به طور متوسط ​​دو ساعت و بیست و دو دقیقه از وقت خود را در شبکه های اجتماعی می گذرانند.

وقتی این رقم را در کنار این واقعیت قرار دهیم که اکثر افرادی که از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند از گوشی های هوشمند استفاده می کنند، به این نتیجه می رسیم که شبکه های اجتماعی برای تبلیغ کسب و کار شما بسیار مناسب هستند.

می توانید آخرین مطالب سایت خود را از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

یک ویدیوی زنده پخش کنید یا حتی یک تبلیغ ویژه برای مخاطبان خود ایجاد کنید. همه این ترفندها به شما کمک می کند تا کاربران تلفن همراه را به وب سایت خود هدایت کنید. اگر از سایر نکات ذکر شده در این مقاله استفاده کنید، نتایج مثبت زیادی در میزان ترافیک وارد شده به سایت شما از پلتفرم هایی مانند فیس بوک، اینستاگرام و یوتیوب خواهید دید.

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی نوع دیگری از استراتژی بازاریابی موبایلی برای کاربران موبایل است. با ایجاد محتوا برای جذب مشتریان علاقه مند به وب سایت خود، از آنها بخواهید مشترک خبرنامه شما شوند یا از آنها بخواهید که برای مشاهده محتوای جدید شما در سایت شما ثبت نام کنند.

از بازاریابی ایمیلی برای دسترسی به کاربران تلفن همراه بیشتر، افزایش سفارشی سازی سایت و دادن فرصتی به کاربران برای تعامل با برند شما استفاده کنید.

با افزایش مخاطبان خود، با کمک تجزیه و تحلیل، می توانید تعداد کاربران موبایلی که هر روز از سایت شما بازدید می کنند را تعیین کنید. با استفاده از این اطلاعات، همراه با بازخوردی که از مخاطبان خود دریافت می کنید، می توانید استراتژی بازاریابی موبایلی خود را از سطح پایه به سطح پیشرفته ارتقا دهید.

۶ استراتژی برای موفقیت در شبکه های اجتماعی

16 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed