کار در یک مکان که همه در مکان های مختلف هستند برای بسیاری از افراد دشوار است. روش های سنتی برای پیگیری اهداف و همکاری بین اعضای تیم در حال حاضر به خوبی کار نمی کند. اما در این مقاله، ما راه‌هایی را برای افزایش بهره‌وری در هنگام کار داخلی برجسته می‌کنیم، که می‌توانید به روشی درست از آن‌ها استفاده کنید و بدون توجه به اینکه در کجا هستند با تیم خود ارتباط برقرار کنید.

راه های افزایش بهره وری هنگام کار از راه دور

۱٫ خود و تیمتان را برای موفقیت آماده کنید

برای رسیدن به اهداف بلند مدت، ابتدا باید به اهداف کوچک برسید. از آنجایی که وقتی اهدافمان را جایی ثبت می‌کنیم که مثلاً روی کاغذ، احتمال دستیابی به آن‌ها ۴۲ درصد افزایش می‌یابد از همین حالا شروع کنید و اهداف ماهانه‌تان را روی یک کاغذ بنویسید و روی دیوار کنار محل کارتان قرار دهید یا با استفاده از آن. برخی از نرم افزارها برای قرار دادن این اهداف بر روی دسکتاپ کامپیوتر شما. هر هفته یک هدف کوچک بنویسید که به شما در رسیدن به اهداف ماهانه خود روی کاغذ، تخته یا صفحه کامپیوتر کمک می کند. پس از تکمیل این اهداف، آنها را یادداشت کنید تا بتوانید پیشرفت خود را پیگیری کنید. آیا برای رسیدن به این اهداف یا وظایف با دیگران همکاری می کنید؟ پروژه های تکمیل شده و پروژه های آینده را با سایر تیم ها با استفاده از نرم افزار یا شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. یک کپی از این اهداف و وظایف در قالب پاورپوینت، اکسل یا PDF ایجاد کنید. حتی این اسناد را در Dropbox آپلود کنید تا آنها را سازماندهی کنید و از شما الهام بگیرید.

۲٫ در مورد اتمام پروژه با همه اعضا ارتباط برقرار کنید

ژاپنی ها از سیستم و روشی به نام کانبان استفاده می کنند تا نمایشی بصری از تعداد اتمام کار خود ارائه دهند. استفاده از Kanban به عنوان یک ژورنال یک راه موثر برای تجزیه وظایف و ردیابی همه وظایف در مراحل مختلف تکمیل است. در عین حال، همه اعضای تیم می توانند از هر حرکت کوچکی در طول مسیر پروژه آگاه شوند. با استفاده از سیستم کانبان، نرم افزارهایی وجود دارد که فقط باید آنها را با تیم به اشتراک بگذارید، نام تیم ها، کارهای مختلف برای تکمیل کار و موارد دیگری که در قسمت بالا به آنها اشاره کردیم.

۳٫ راه های جدیدی برای همکاری بیابید

مشکلات پیش می آید و باید هر چه سریعتر حل شود. مشکلی نیست بگذارید پروژه پیش برود و به همه اعضا بگویید که باید در یک جلسه مجازی شرکت کنند. یک جلسه مجازی با استفاده از شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای ویژه کنفرانس وب سازماندهی کنید یا از اعضای تیم خود بخواهید پیشنهادات خود را برای حل مشکل در قالب مورد نیاز مدیر جمعی (پاورپوینت، اکسل یا PDF) بنویسند و ارائه دهند. به این ترتیب شما به عنوان مدیر این مجموعه می توانید این باور را سازماندهی و تقسیم بندی کنید و بهترین راه حل را از آن استخراج کنید.

۴٫ همه چیز را با دیگران به اشتراک بگذارید

حالا که از بقیه گروه دور شده اید، اجازه ندهید افکارتان در سرتان بماند و فراموش شود. افکار خود را به محض وقوع در یک دفترچه یادداشت سریع ثبت کنید و در صورت تمایل با استفاده از شبکه های اجتماعی و سایر وسایل مجازی آن را با سایر اعضای گروه به اشتراک بگذارید.

۵٫ یک جلسه مجازی حضوری برگزار کنید

اگرچه هیچ جایگزینی برای ملاقات حضوری در اتاق وجود ندارد، زیرا زمانی که شما یک ملاقات حضوری دارید، افراد می‌توانند واکنش‌های واقعی و بازخوردهای لحظه‌ای از یکدیگر دریافت کنند، می‌توانید از فناوری فعلی استفاده کنید. اتصال اعضا اما در عین حال دوستی بین آنها که به دلیل دورکاری ممکن است کمی از بین برود از چت تصویری و نرم افزارهای مخصوص برای این کار استفاده می کند. چت تصویری به اعضای تیم کمک می کند تا در پروژه شرکت کنند و با سایر اعضای تیم هماهنگ شوند. همچنین با استفاده از چنین نرم‌افزاری می‌توانید پاسخ سریع را با دیگران به اشتراک بگذارید و آن‌ها انگیزه پیدا کنند تا به سمت اتمام نمره حرکت کنند.

19 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed