تجارت و روانشناسی دو کلمه ای هستند که به ندرت در یک جمله استفاده می شوند. و با توجه به اینکه علم تجارت پایه اصلی موفقیت در تجارت است، این موضوع کوچکی است.

وقتی روانشناسی کسب و کار خود را بشناسید، مشتریان بیشتری جذب خواهید کرد، عملکرد کارکنان را بهبود می بخشید، به تیم خود انگیزه می دهید و به اهداف بزرگتری دست خواهید یافت. مهمتر از همه، شما به کار خود ارزش بیشتری می دهید. شما در دنیا تغییر ایجاد می کنید. اما برای بسیاری از کارآفرینان، روانشناسی در انتهای فهرست موضوعات مهم امروزی قرار دارد.

پس از خواندن این مقاله و یادگیری برخی از رازهای روانشناسی کسب و کار، مطالعه روانشناسی کسب و کار ممکن است در بالای لیست کارهای شما قرار گیرد.

به عنوان یک متخصص در روانشناسی کسب و کار، می دانم که کاربرد جدید روانشناسی در استراتژی کسب و کار موفقیت واقعی را به همراه دارد، که می تواند به یک روش اندازه گیری شود:

دارایی خالص سرد و سخت

روانشناسی نقش مهمی در تجارت دارد. این علم مهره جادویی و سنگ بنای جذب مشتری، مذاکرات قرارداد، توسعه و رشد، فروش و بازاریابی و غیره است. خیلی چیزهای دیگر.

۱٫ روانشناسی کسب و کار در بازاریابی و فروش

دستیابی به نتایج بازاریابی به معنای درک و یادگیری تمام جزئیات دقیق روابط است. وقتی یاد می گیرید که چگونه از روانشناسی مانند تأثیرگذاری و متقاعدسازی استفاده کنید، می توانید در برقراری ارتباط با مردم ماهیت چیزی که باید به جهان ارائه دهید بسیار خوب باشید – و می توانید بهترین بازاریابی را انجام دهید.

با استفاده هوشمندانه از استراتژی های روانشناسی کسب و کار در تلاش های فروش و بازاریابی خود، می توانید به مشتریانی شاد، راضی و وفادار دست یابید. یعنی از نحوه شروع یک رابطه جدید تا زمانی که بدانید مشتری راضی دیگری دارید، همه چیز برای موفقیت شما به این علم بستگی دارد.

۲٫ روانشناسی کسب و کار و نوآوری

بسیاری از کارآفرینان از موفقیت در روانشناسی درس های سختی می آموزند. این درس ها ساده و سرگرم کننده هستند. همچنین، آنها در مسیر ایجاد کسب و کار یا ایجاد محصول خود، آزمون و خطاهای زیادی را پشت سر می گذارند. رسیدن به نقطه ای که کسب و کاری موفق، پایدار، منحصر به فرد و نوآورانه داشته باشید، اصلا آسان نیست.

اما روانشناسی کسب و کار میانبرهای مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد. با یک دوره روانشناسی کسب و کار، می توانید شیوه های کسب و کار منحصر به فردی را که باعث موفقیت شده اند شناسایی کنید و همان تکنیک ها را در تلاش های جدید خود به کار ببرید. به طور خلاصه، روانشناسی کسب و کار به شما کمک می کند تا استراتژی های موفقیت را مدل کنید و با اجتناب از منحنی یادگیری بالا (و دشوار) قدرت و نفوذ کسب و کار خود را افزایش دهید.

۳٫ روانشناسی کسب و کار پیشرو است

برای اداره یک کسب و کار واقعا موفق نیاز به یک فرد خاص است. ایجاد انگیزه اولیه برای شروع یک حرکت و انگیزه و سپس انتقال آن علاقه به دیگران در عین ارائه یک هدف واضح، قوی و مهم می تواند یک چالش واقعی باشد.

اما کارآفرینان عاشق چالش‌ها هستند و اخلاق تجاری آنها را قادر می‌سازد تا تیم‌ها را برای دستیابی به نتایج خارق‌العاده مدیریت، هدایت و رهبری کنند. چیزی که رهبران بزرگ را می سازد، توانایی درک ایده های دیگران و انگیزه های خودشان است. روانشناسی کسب و کار به شما کمک می کند تا این بازی را به سطح بی سابقه ای ببرید.

۴٫ روانشناسی کسب و کار و کارآفرینی

شاید رابطه ای که با کسب و کارتان دارید مهم ترین رابطه باشد. اگر فردی با روحیه آزاد هستید تا با استفاده از ایده ها امپراتوری ایجاد کنید، آرایش معنوی شما نتایج کسب و کار شما را تعیین می کند.

خبر خوب این است که علم تجارت با شناسایی و اجرای استراتژی‌های قانع‌کننده‌ای که نتایج واقعی را ارائه می‌دهند، به شما کمک می‌کند تا پیشرفت کنید، نتایجی که باعث می‌شود احساس کنید که در اوج دنیا هستید.

شما هر روز با روانشناسی در تجارت خود زندگی می کنید و نفس می کشید. و زیبایی آن این است که شما دو گزینه برای انتخاب دارید: می توانید اجازه دهید روانشناسی شما را عقب نگه دارد و از پرداخت کردن شما جلوگیری کند، یا می توانید تصمیم بگیرید که می خواهید هر روز در طول زندگی خود موفقیتی باورنکردنی ایجاد کنید.

در واقع، تغییر روانشناسی – و روانشناسی کسب و کار شما – ساده ترین و سریع ترین راه برای تغییر نتایج است. این تصمیم با شماست.

19 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed