از بهترین نقل قول ها الهام بگیرید و الهام بگیرید. “موفقیت باعث می شود کسانی که به شما ایمان دارند به هوش خود افتخار کنند.”

این یکی از نقل قول های مورد علاقه من است که در طول مدت کارم در HubSpot در ذهن داشته ام. این نقل قول در مورد بازاریابی با من طنین انداز شد. صرف نظر از وضعیتم، این سخنرانی را بهترین اطلاعات برای تأمل و انگیزه برای بهبود عملکرد در نظر گرفته ام. نیازی به گفتن نیست که این نقل قول از یکی از بنیانگذاران HubSpot است درمش شاه است – او این را بارها گفته است.

کلمات و عبارات زیادی وجود دارد که افراد برای ایجاد انگیزه در کار، زندگی شخصی و روابط خود و افزایش انگیزه برای تلاش جمعی از آنها استفاده می کنند. حتی برای هر صنعت شاخص های خاصی وجود دارد – و صنعت تجارت نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در مورد بازاریابی از طریق داستان سرایی صحبت کنید

بازاریابی از طریق داستان سرایی می تواند برای بهبود اثربخشی داستان هایی که شما و همکارانتان به مشتریان و مخاطبان هدف در مورد تجارت، برند و محصولات خود ارسال می کنید، استفاده شود.

در عین حال با استفاده از این کلمات توصیه می کنیم ۵ نکته در مورد اهمیت ساخت داستان برای ارتباط با مخاطب را نیز بدانید.

۱٫ “هیچ چیز به اندازه یک داستان در قلب شما نمی ماند. یک داستان می تواند ایده های پیچیده را به قابل درک ترین شکل بیان کند.” – سام باتلرمدیر عامل بازاریابی پادکست، شرکت HubSpot

۲٫ «اگر داستان شما تماماً در مورد محصولات و خدمات شما است، داستان دیگری نیست؛ یک بروشور است. خودتان را آزاد کنید و داستانی بسازید که چیزی فراتر از یک بروشور باشد. جی بایرنویسنده و بازاریاب محتوا

۳٫ “قصه گوها قدرتمندترین افراد جهان هستند. این افراد بینش، ارزش ها و موضوعات گفتگو را برای نسل های آینده تعیین می کنند.” – استیو جابز، بنیانگذار اپل.

۴٫ “اگر نتوانید به مشتری چیزی بگویید، نمی توانید چیزی به او بفروشید.” شرکت بث کامستاکمدیرعامل و معاون سابق جنرال الکتریک

۵٫ «هدف یک قصه گو این نیست که به شما بگوید چگونه فکر کنید، بلکه این است که از شما سؤالاتی بپرسد تا درباره آن فکر کنید». – برندان ساندرسون، نویسنده.

۶٫ “گاهی اوقات حقیقت بسیار پیچیده است. داستان به آن شکل می دهد.” – ژان لوک گدار، کارگردان، نویسنده و تدوینگر

۷٫ “مسلماً، بازاریابی در هسته آن داستان سرایی است. بهترین تبلیغات ما را به یک سفر احساسی می برد – سفری با علاقه مندی ها، خواسته ها و خواسته هایمان – زمانی که ما بلافاصله درباره محصول یا خدمات به ما بگوییم.” ملیندا پارتینمدیر بازاریابی و استراتژی دیجیتال در دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن

۸٫ «قصه گویی یکی از قوی ترین راه های بیان عقاید در دنیای امروز است». – رابرت مک کی، نویسنده.

۹٫ “می دانید مهم ترین قسمت اطلاعات بازاریابی که اغلب از بین می رود چیست؟ این اطلاعات بدون داستان قانع کننده است. گفتن یک داستان… یک داستان خوب… یکی از مهمترین جنبه های کمپین بازاریابی است. ” گری هالبرتنویسنده

۱۰٫ «سبک برنده و موفق، سبکی است که داستان خوبی را روایت می کند. وقتی صحبت از داستان سرایی رسانه های جمعی به میان می آید، باید گفت که سبک های برنده و موفقی وجود دارند که داستان های خوب زیادی را روایت می کنند و می توانند همه آنها را به هر یک متصل کنند. دیگر. میچ جوئلنویسنده و موسس گروه شش پیکسل

چند کلمه در مورد شبکه های اجتماعی

استفاده از رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای تأثیرگذاری بر استراتژی شرکت شما است. همچنین، استفاده از این اصطلاحات راه خوبی برای ارائه ایده ای است که چگونه تبلیغات یا رسانه های اجتماعی می توانند بر تلاش های بازاریابی شما تأثیر مثبت بگذارند.

هر آنچه که باید در مورد بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی یا شبکه های اجتماعی بدانید را می توانید در مقاله بازاریابی شبکه ای اجتماعی: ۱۱ اصل طلایی بازاریابی شبکه ای اجتماعی بیابید.

۱٫ “بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی به معنای ایجاد محتوایی است که مخاطبان را به سبک اجتماعی دور هم جمع کند و الهام بخش گفتگوی واقعی بین افراد این جامعه باشد؛ اما در عین حال، سطح آگاهی از برند خود را افزایش دهید.” – کریستال وومدیر جامعه رسانه های اجتماعی در شرکت HubSpot

۲٫ “شما باید همیشه جایی باشید که مخاطبان و مشتریان شما ممکن است امروز باشند، و همیشه باید آماده باشید تا جایی که ممکن است فردا باشند.” اندرو دیلینیمدیر رسانه های اجتماعی در HubSpot

۳٫ “رهبران کسب و کار برای موفقیت در رسانه های اجتماعی باید خود را صاحب یک کسب و کار کوچک بدانند. این بدان معناست که برای سنجش موفقیت خود باید دیدگاهی بلند مدت داشته باشند و از معیارهای کوتاه مدت اجتناب کنند. به معنای اجازه دادن به شخصیت، قلب و روح افراد درگیر در تمام سطوح این تجارت است که خود را ابراز کنند. گری واینرچوکمدیر عامل تبلیغات الکل

۴٫ “شبکه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن هر کاری که انجام می دهید و اینکه چه کسی هستید طراحی شده اند، نه شخصیت شما بر اساس هر کاری که در رسانه های اجتماعی انجام می دهید و هر چیزی که هستید.” ریچی نورتوننویسنده

۵٫ “من از رسانه های اجتماعی به عنوان یک ایده پرداز، نقشه جمعیتی و ناوبر برای تمام تجارت آنلاین خود استفاده می کنم.” – پل بارنمدیر عامل شبکه بازی های غذایی

۶٫ «ویروسی شدن یک نتیجه نیست. این یک جشن است. گاهی این کار را می‌کند و گاهی نمی‌کند. فقط به یاد داشته باشید افزایش فالوور یک هدف پوچ و بیهوده و افزایش فروش یک هدف معقول و معقول است. لوری آر تایلرموسس شرکت Ro Media Marketing

۷٫ “شبکه های اجتماعی برای مردم است! این در مورد تجارت نیست. خود را برای مردم آماده کنید تا آنها خود را برای شما آماده کنند. مت گولارتموسس شرکت دیجیتال را وارد کنید

۸٫ “بازاریابی اجتماعی واسطه را حذف کرده است که فرصت های منحصر به فردی را برای برندها فراهم می کند تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.” برایان وینریکی از اعضای Cars.com

۹٫ “از دیدگاه ما، مشتری در راس رسانه های اجتماعی قرار دارد.” – مک دونالد

۱۰٫ «از رسانه های اجتماعی برای جذب مردم استفاده نکنید. از این ابزار برای تأثیرگذاری بر افراد استفاده کنید. دیو ویلیسنویسنده و کشیش

چند کلمه در مورد دیجیتال مارکتینگ

دنیای دیجیتال مارکتینگ دائماً در حال تغییر است – نقل قول‌های این بخش به شما کمک می‌کند در مورد راه‌هایی فکر کنید که می‌توانید اطمینان حاصل کنید که استراتژی دیجیتال شما با مخاطبان سازگار و مؤثر است.

۱٫ “صاحبان کسب و کار با زیبایی لیست طولانی فالوورها، چه افراد بی علاقه و چه افراد غیرعلاقه ای که به محتوای شما علاقه ای ندارند و شما را پست می کنند، کور شده اند، در عوض آنها می توانند اثربخشی شبکه اجتماعی شما را تضعیف کنند.” – مگان کینی اندرسونرئیس بخش بازاریابی HubSpot

۲٫ “بازاریابان باید قبل از امضای قرارداد با مشتریان، یک رابطه دیجیتالی با مشتریان ایجاد کنند و نام آنها را در معرض دید آنها قرار دهند.” – کریس بروگانرئیس شرکت رسانه کریس بروگان

۳٫ «هرچه کمتر، بهتر. سعی کنید برای ساده و جذاب کردن فضای رسانه های اجتماعی خود وقت بگذارید. جف بولاسمدیر عامل Jeffbullas.com

۴٫ «به جای بازاریابی یک طرفه – جایی که شما دائماً محصول خود را در همه جا تبلیغ می کنید، بازاریابی آنلاین می تواند با ارائه محتوای ارزشمند در زمان و مکان مناسب، مشتریان را به خرید از شما ترغیب کند». – دیوید میرمن اسکاتنویسنده و سخنگوی شرکت مسئله اصلی

۵٫ «محتوا به هر شکلی که باشد، تنها عنصر مهم هر رسانه است». – ربکا لیبمؤسس و پژوهشگر شرکت تعریف کالیدو

۶٫ “فعال سازی معنوی مهمترین بخش استراتژی دیجیتال ما است.” پل یانگرئیس بخش خیریه فیس بوک

۷٫ “بازاریابی دیجیتالی هنر فروش محصولات نیست، بلکه هنر واداشتن مردم به خرید محصولاتی است که شما می فروشید.” – شرکت مهارت های برنامه ریزی

۸٫ ارتباط برقرار نکنید. روابط ایجاد کنید. رند فیشکینموسس شرکت اسپارک تورو

۹٫ “دریافت و یافتن در دنیای دیجیتال، کلید موفقیت در بازاریابی است.” دو چاندانموسس شرکت دو چاندان

۱۰٫ “قبل از ایجاد محتوای عالی، ابتدا نحوه بازاریابی آن را دریابید.” – پلیس هوایی و نیوت بارتنویسنده

19 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed