هنگامی که برای مدتی در بازی کسب و کار بودید، توانایی شما در تشخیص اینکه چه چیزی موثر است و چه چیزی خوب نیست، بهبود خواهد یافت. به عنوان کارآفرین، ما تمایل داریم ذهن باز، خلاق و الهام بخش باشیم – اما دانستن اینکه چه زمانی باید ریسک کنیم و چه زمانی متوقف شویم، کلید موفقیت است. یک تجارت خوب فقط به اندازه افرادی است که آن را می سازند، و این با دانستن اینکه چه زمانی باید پرش کنید و چه زمانی بمانید شروع می شود.

اگر کارآفرینان برای یادگیری درس های ارزشمند زندگی درباره شکست، اشتباهات و رشد وقت نگذارند، نباید انتظار کسب و کار موفقی داشته باشند. هیچ کس آماده برای کارآفرینی به دنیا نمی آید – بیشتر کارآفرینان موفق درس های سختی را آموخته اند که به آنها در رسیدن به اهدافشان کمک کرده است. در کنار تجربه زندگی، برخی از احساسات و مهارت های ذهنی می تواند به کارآفرینان در هر قدمی که برمی دارند کمک کند. با توسعه برخی از مهارت های بازاریابی، می توانید اطمینان حاصل کنید که تلاش های تجاری آینده شما موفق خواهند بود. با ما همراه باشید تا ۳ ویژگی مهم کارآفرینان را که برای موفقیت به آن نیاز دارند، بشناسید.

ویژگی های مهم کارآفرینان

۱٫ صبر

زمانی که روحیه کارآفرینی دارید، یکی از سخت ترین مهارت ها برای توسعه صبر است. اول اینکه وقتی چیزی را دوست دارید، صبر کردن برای شکوفا شدن آن سخت خواهد بود. حرکت آهسته برنده مسابقه است، عموماً زیرا اگر می‌خواهید کل روند را تسریع کنید، می‌تواند به معنای تصمیم‌گیری سریع باشد، به تصویر بزرگ‌تر نگاه نکنید و سلامت خود را به خطر بیندازید. اگر به اوج برسید و نتوانید از آن لذت ببرید، بیهوده است. برای رشد کسب و کار و فرآیندی که برای کمک به رشد آن استفاده می کنید، موارد مهم زیادی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. عاقلانه فکر کنید و عمل کنید، صبور باشید، تمرکز کنید و تصمیمات درست بگیرید.

در عین حال، صبور بودن بیش از حد می تواند مضر باشد. مطمئن شوید که صبر را با انفعال اشتباه نگیرید. کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود خواهد داشت، بنابراین برای مراحل دیگر سخت کار کنید.

واژه نامه کامل کسب و کار: ۱۰۰ شرایط تجاری، سرمایه گذاری و تجارت

۲٫ انگیزه

یکی از مهمترین چیزهایی که هر کارآفرین برای ایجاد یک کسب و کار به آن نیاز دارد، انگیزه است. موفقیت در هر تلاشی تضمین شده نیست. حتی شرکت های به ظاهر خوش ساخت نیز ممکن است شکست بخورند. این نوع تجربه می تواند دلسرد کننده باشد و بسیاری از افراد در صورت تجربه شکست می توانند از اهداف خود عقب نشینی کنند. با این حال، شکست می تواند بخش مهمی از سفر تجاری باشد. یافتن انگیزه برای ادامه راه و شور و شوق عصیان مهم است.

انگیزه تنها چیزی است که یک کارآفرین را در چنین تجربیاتی نگه می دارد. یک کارآفرین باید فعال باشد—یعنی هرگز راضی نمی‌شود در جایی که هست بماند بدون اینکه دائماً راه‌هایی برای بهبود فکر کند. شما باید دقیقاً بدانید که چه توانایی هایی دارید و حتی شکست نباید مانع از رسیدن شما به حداکثر پتانسیل خود به عنوان یک کارآفرین یا به عنوان یک فرد شود.

۷ نکته مهم برای اولین سال کسب و کار برای رشد کسب و کار

۳٫ خرد

ورود به کسب و کار شما آسان است. در هر صورت، ممکن است متوجه شوید که تمرکز بیش از حد روی بخش‌های خاصی از کسب‌وکارتان است، یا شاید زمان زیادی را صرف کل کسب‌وکارتان کنید. تعادل بین کار و زندگی برای یک کارآفرین یکسان است و وقتی سخت کار می‌کنید و خسته هستید، بدون اینکه به خودتان استراحت بدهید یا تغییراتی برای بهتر شدن ایجاد کنید، ایده‌های خلاقانه اتفاق نمی‌افتد.

یک تاجر خوب باید یاد بگیرد که همه چیز اطرافش را بداند. اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما همیشه در حال رشد است. این به معنای گوش دادن به امور مالی، کارمندان و مشتریان است.

همچنین یک تاجر خوب باید بداند که دنیایی خارج از تجارت او وجود دارد. برای ادامه رشد خود به عنوان فردی خارج از شغلتان وقت بگذارید. مانند هر کسب و کاری، در زندگی شخصی هم جا برای پیشرفت وجود دارد. این به این معنی نیست که به زندگی خود به عنوان یک تجارت نگاه کنید که باید به آن رسیدگی شود، بلکه به معنای آن نیست که به زندگی خود به عنوان گسترش قدرت خود نگاه کنید. بنابراین، وقتی زندگی شما خیلی خوب نیست، وقت آن است که به خودتان و آنچه می خواهید نگاه کنید.

۵ درس کارآفرینی که می توان از غلبه بر فقر آموخت

12 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed