متخصصان سرمایه گذاری گرانت تورنتون و خدمات حرفه ای و شرکت های مدیریت سرمایه گذاری Prelude Groot Partners در این مقاله به شما توضیح خواهند داد که بازگشت سرمایه برای صاحبان مشاغلی که می خواهند کسب و کار خود را بفروشند چه معنایی دارد. با مقالات بیشتر همراه باشید تا با ۳ نکته برای فروش و فروش کسب و کار خود در سال ۲۰۲۱ آشنا شوید.

اگر می خواهید شرکت خود را در آینده نزدیک بفروشید، خریداران بالقوه بیشتری از آنچه فکر می کنید خواهید داشت. اگرچه صنعت سرمایه‌گذاری خصوصی در ابتدای فصل ویروس کرونا با رکود مواجه شد، فعالیت سرمایه‌گذاری از تابستان گذشته شروع به رشد کرد. بر اساس گزارش این شرکت تحقیقاتی، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱، شرکت های سهام خصوصی به طور متوسط ​​۷۷۶ قرارداد با ارزش مجموع ۱۱۹٫۵ میلیارد دلار انجام دادند. پچ بوکاین رقم پس از تعداد معاملات در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰، بالاترین ارزش معاملات سه ماهه محسوب می شود.

پیش بینی می شود رشد پروژه های سرمایه گذاری در بازه باقی مانده تا پایان سال ۲۰۲۱ ادامه یابد. این شماره حاوی اطلاعات مهمی برای کسب و کار شما است. در این مقاله سه نکته اصلی که اگر می خواهید شرکت خود را بفروشید باید به آنها توجه کنید را توضیح می دهیم.

۱٫ چند طرح خروج را در نظر بگیرید

به گفته Pitchbook، با رشد صنعت سرمایه گذاری خصوصی، تعداد خریداران بالقوه نیز افزایش می یابد. کارلوس فریراشریک و مدیر بخش خصوصی موسسه گرانت تورنتون، به یافته هایی اشاره می کند که می تواند بیشترین سود را از وضعیت فعلی بخش خصوصی داشته باشد که می تواند فرصت های خروج خوبی برای تصمیم گیری های استراتژیک به ارمغان بیاورد. به گفته فریرا، “اکنون گزینه های خروج بیشتری نسبت به گذشته وجود دارد.”

۲٫ برای فروش خیلی عجله نکنید

بر اساس ندا دانش زادهیکی از بنیانگذاران شرکت سرمایه گذاری خصوصی Prelud Grote Partners، پس از خروج از دوره ویروس کرونا، نوع با بیشترین علاقه برای سرمایه گذارانی است که برای حفظ اشتیاق مردم در بازار خود تلاش می کنند. با توجه به اینکه انتظار می رود صنعت سهام خصوصی در سال ۲۰۲۲ قوی باشد، هیچ فشاری برای فروش فوری شرکت شما وجود ندارد. شاید بهتر باشد فعلا شرکت خود را برای خود نگه دارید و سعی کنید وفاداری مشتریان را نسبت به برند خود افزایش دهید تا بتوانید سود شرکت خود را افزایش دهید. به گفته دانش زاده، تقویت برند و ایجاد چهره ای ارزشمند از برند برای شرکت بیش از پیش اهمیت یافته است. او در این مورد می گوید: «یک نام تجاری خوب، به ویژه پس از پایان دوره بیماری، باعث ایجاد اعتماد و افزایش اعتماد در بین مصرف کنندگان می شود. در نهایت، این امر باعث افزایش طول عمر گونه هایی می شود که همه ما معتقدیم می توانند به رشد خود ادامه دهند. “

۳٫ شریک سهام خصوصی مناسب را پیدا کنید

اگر تصمیم دارید قسمت کوچک یا بزرگی از سهام شرکت خود را به یک شرکت سرمایه گذاری خصوصی بفروشید، حتما شریک مناسب را پیدا کنید. احتمالاً پیشنهادهای زیادی از شرکت‌های سهام خصوصی دریافت خواهید کرد و انتخاب شریک مناسب مهم‌تر از جذب بالاترین نرخ سرمایه ممکن است. آلیشیا سانتوگپرلود گروت، یکی از بنیانگذاران پرلود گروت، می گوید: “افرادی که با آنها در تعامل هستید، شخصیت آنها و اینکه آیا آنها برای موقعیت شما مناسب هستند یا نه، بسیار مهم است.” خود منابع مناسبی دارند، فرهنگ سازمانی خود را بهبود می بخشند و حکمرانی قوی را اجرا می کنند.

قصد دارد شرکت شما را در سال 2021 منتقل کند و بفروشد

19 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed