اصطلاح برون سپاری در تجارت رایج نیست. بسیاری از کارآفرینان سعی می کنند از این روش در کسب و کار خود برای بهره وری بیشتر استفاده کنند.

با کتاب هایی مانند “هفته کاری ۴ ساعته” قدرت و مزایای برون سپاری زیادی وجود داشته است. بسیاری از کارآفرینان می خواهند یک خروج را شروع کنند. با این حال، اکثر آنها نمی دانند از کجا شروع کنند.

اول از همه، برای یک کارآفرین مهم است که بهترین حوزه تجاری را برای واگذاری به یک شرکت یا گروه قراردادی بشناسد و برنامه ریزی کند.

شکی نیست که بخش هایی از کسب و کار شما وجود دارد که نمی خواهید انجام دهید، چه به دلیل نداشتن مهارت یا علاقه. چرا از روزها و هفته های کاری ناامید هستید؟ آیا بهتر نیست این وظایف را به کسی بسپاریم که سابقه نتایج عالی دارد؟

اگر در انتخاب مواردی که باید محول کنید مشکل دارید، این ۳ کار را برای افزایش بهره وری و آزاد کردن زمان برای فعالیت های دیگر محول کنید.

برون سپاری و بازاریابی

۱٫ رسانه های اجتماعی

به نظر می رسد بسیاری از کسب و کارها توجه زیادی به رسانه های اجتماعی دارند. درست است. با این حال، انجام تجارت بدون حضور در رسانه های اجتماعی احمقانه خواهد بود.

رسانه های اجتماعی به راحتی می توانند وقت گیر باشند. هر کارآفرینی رسانه های اجتماعی خود را دارد، چه فیسبوک یا یوتیوب. شکی نیست که رسانه های اجتماعی حواس را پرت می کنند، اما لازم نیست زیاده روی کنید. بهتر است آن را بیرون بیاورید.

بسته به نیاز خود، ممکن است یکی از این روش ها را برای کسب و کار خود مناسب بیابید.

  1. رویکرد هندزفری – ایجاد و مدیریت محتوای رسانه های اجتماعی خود را به دستیاران خود بسپارید. می تواند یک حساب Hotshot ایجاد کند و حساب های رسانه های اجتماعی شما را همگام کند. سپس، او می‌تواند شروع به ایجاد و زمان‌بندی پست‌های رسانه‌های اجتماعی بر اساس یک برنامه زمانی خاص کند.

با یک رویکرد عملی، دستیار شما بر ایجاد و سازماندهی محتوای زیادی تمرکز می کند، در حالی که شما در صورت لزوم، مشارکت هایی را انجام می دهید که متناسب با موضوعات و قالب های مختلف باشد.

  1. فرآیند ارجاع – از دستیار خود بخواهید چند ساعت را به رسانه های اجتماعی اختصاص دهد. این روش شبیه به روش دست آف است، با این تفاوت که از دستیار خود می خواهید که در یک زمان یا به طور منظم با مخاطبان تعامل داشته باشد.
  2. رویکرد ترکیبی – از دستیار خود بخواهید رسانه های اجتماعی شما را ایجاد کند و گاهی با سخنرانان تعامل داشته باشد. این روش مشابه روش مداخله است، با این تفاوت که رابطه مکرر نیست. بنابراین، به‌عنوان مثال، به‌جای اینکه هر ۲ ساعت از شیفت کاری‌اش برای پاسخ‌ها و سؤال‌ها، رسانه‌های اجتماعی را بررسی کند، شاید دستیار شما دو بار در روز شبکه‌های اجتماعی را بررسی کند.

به کارآفرینان توصیه می شود که ۲ شبکه برتر رسانه های اجتماعی را دنبال کنند. با این حال، هنگامی که یک شرکت وابسته دارید، اضافه کردن یک شبکه رسانه اجتماعی دیگر به سبد بازاریابی خود می تواند مفید باشد.

در عین حال، لطفاً به خاطر داشته باشید که بهتر است به طور منظم در چند شبکه اجتماعی پست کنید تا اینکه در بسیاری از شبکه های اجتماعی پست کمتری ارسال کنید. قبل از اینکه رسانه های اجتماعی را به دستیار خود بسپارید، مطمئن شوید که برای آن برنامه مشخصی دارید.

۲٫ روابط عمومی

تقریباً همه کارآفرینان دوست دارند برندشان در تلویزیون و مجلات برجسته باشد. واضح است که این قسمت برای یک کارآفرین سخت است. مگر اینکه روابط عمومی یکی از نقاط قوت شما باشد، به نفع شماست که آن را به فردی با تجربه روابط عمومی (ترجیحاً فردی با تجربه بیشتر از شما) بسپارید.

۳٫ پشتیبانی وب سایت

هرچه برند شما محبوب تر باشد، این حوزه اهمیت بیشتری پیدا می کند.

وب سایت شما خانه شماست. ضرب المثلی وجود دارد که “شاید اولین فکر شما آخرین فکر شما باشد.” آیا نمی خواهید مطمئن شوید که بازدیدکنندگان وب سایت شما بهترین برداشت اولیه را از برند شما دارند؟

اگرچه ارائه دهندگان وب سایت مانند WordPress و Squarespace مدیریت وب سایت خود را برای شما آسان می کنند، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که زمان بیشتری را برای آن سرمایه گذاری کنید، به خصوص اگر قصد دارید نام تجاری خود را با بیشترین سرعت ممکن رشد دهید.

دامنه کسب و کار خود را به شخص دیگری منتقل کنید. هر کسی را که انتخاب کنید نه تنها می تواند وب سایت را با محتوا به روز کند، بلکه می تواند با پاسخ دادن به سوالات بازدیدکنندگان وب سایت و پاسخ به ایمیل ها با مخاطبان تعامل داشته باشد.

در عصری که رقابت همیشه شدید است، افزایش بهره وری با تکیه بر فرصت های دیگر عاقلانه است. برون سپاری مهمترین شکل وابستگی به دیگران است. اگر می خواهید کسب و کار خود را به سرعت راه اندازی کنید یا حتی کسب و کار خود را بهبود ببخشید، هیچ چیز مهم تر از برون سپاری نیست.

19 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed