جهان در حال تجربه نوع جدیدی از تجارت است و اقتصاد جهان با چیزهای عجیبی روبرو شده است. انتظار می رود دنیای پسا کرونا به سرعت اقدامات قدیمی را کنار بگذارد و روش های جدیدی برای شروع هر کاری ایجاد کند. یک کسب و کار کوچک برای خودتان معمولاً با یک نیت و ایده قوی شروع می شود، اگر علاقه و انگیزه کافی برای راه اندازی کسب و کار خود با ایده ای در ذهن دارید، با ما همراه باشید، با ۱۰ نکته طلایی برای راه اندازی کسب و کار خود آشنا شوید. کسب و کار خصوصی کوچک

۱٫ فرصت شغلی مناسب را انتخاب کنید

کسب و کار شما نشان دهنده چه فرصتی است؟ ممکن است ایده های زیادی در ذهن خود داشته باشید، اما باید یکی را انتخاب کنید. یک فرصت تجاری خوب ترکیبی از چیزهایی است که دوست دارید، کارهایی که به خوبی انجام می دهید، آنچه دنیا می خواهد و آنچه مردم برای آن هزینه خواهند پرداخت.

۲٫ مشتری خود را تعریف کنید

کسب و کار شما به چه کسی خدمت خواهد کرد؟ تو در مورد آنها چه میدانی؟ زندگی آنها چگونه است؟ مزایای آنها چیست؟ آنها با چه مشکلاتی روبرو هستند و در حال حاضر چگونه این مشکلات را حل می کنند؟ تعریف مشتری بخش مهمی از پایه کسب و کار شما است.

۳٫ شبکه خود را با دیگر کارآفرینان گسترش دهید

راه اندازی کسب و کار خود سخت است، گاهی اوقات تنهایی، و شما احساس می کنید که در یک ترن هوایی احساسی هستید. موثرترین راه برای حفظ سلامت روان و در عین حال افزایش شانس موفقیت، گذراندن وقت با کارآفرینانی است که مسیر دشوار راه اندازی کسب و کار خود را پیموده اند.

۴٫ با مشتریان صحبت کنید

بزرگترین خطری که شما به عنوان یک کارآفرین با آن روبرو هستید، ایجاد محصول یا خدماتی است که هیچ کس نمی خواهد. بهترین راه برای کاهش این ریسک این است که بتوانید به محض اینکه می خواهید خدمات یا محصول خود را بفروشید، با مشتریان ارتباط برقرار کنید تا بتوانید مشکل، نیاز یا آنچه را که می خواهید حل کنید، بدانید.

۵٫ یک طرح تجاری یک صفحه ای بنویسید

طرح های تجاری مملو از حدس و گمان هستند و اغلب به کارآفرینان احساس امنیت کاذب می دهند. یک طرح تجاری ساده یک صفحه ای مزایای زیادی برای راه اندازی کسب و کار کوچک شما دارد. این طرح به دور از حدس و گمان است و دنیای واقعی را بررسی می کند. این طرح معمولاً مشتریان شما، مشکل کسب و کار شما، راه حلی که نیاز دارید و نحوه دستیابی به اهدافتان را شرح می دهد.

۶٫ چارچوب قانونی کسب و کار خود را تنظیم کنید

اکنون که مشتریان خود را می شناسید و آنچه را که باید برای آنها ایجاد کنید، وقت آن است که نام و عبارت کسب و کار خود را انتخاب کنید و مراحل قانونی را از طریق اداره ثبت شرکت و ثبت نام عادی تکمیل کنید.

۷٫ ایجاد کانال های ارتباطی با مشتریان بالقوه

شما می دانید چه چیزی را تولید کنید یا خدماتی را ارائه دهید. شما همچنین مشتریان خود را می شناسید، اما دانستن اینکه از کدام کانال ها برای ارتباط با این مشتریان استفاده کنید، مهمترین چیز بعدی شماست.

۸٫ یک بازار نمونه می تواند محصول یا خدمات شما را بفروشد

ایده کسب و کار کوچک شما در ابتدا فقط یک ایده یا حدس است. شما معتقدید که گروهی از مردم با مشکلی روبرو هستند که می توانید آن را به گونه ای حل کنید که حاضرند برای آن هزینه بپردازند. اولین قدم برای آزمایش این ایده، ارائه یک محصول یا خدمات به اندازه کافی کوچک است که مشتریان شما مایل به خرید از شما هستند.

۹٫ اندازه گیری، یادگیری، تکرار را فراموش نکنید

هنگامی که گروهی از مشتریان را پیدا کردید و یک محصول یا خدمات ساده برای آنها ایجاد کردید، زمان اندازه گیری، یادگیری، تعدیل و رشد فرا رسیده است. بازخورد مشتری امروزه مهم است زیرا محصول یا خدمات خود را به یک پیشنهاد عالی تبدیل می کنید. سطح رضایت مشتری را در نظر بگیرید. از اشتباهات خود درس بگیرید. راه درست

تکرار کنید و اجازه ندهید دلسردی شما را تحت تاثیر قرار دهد.

۱۰-بزرگ شدن

شما باید در یک خط حرکت کنید که رشد می کند و مکث می کند.


ترجمه پریسا جعفری، سردبیر سایت کسب و کار

منبع: فوربس

۱۰ نکته طلایی برای راه اندازی کسب و کار خود


19 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed