بازاریابی محتوا دیگر یک کلمه کلیدی نیست و بخشی ضروری از یک استراتژی بازاریابی است، و دلیل خوبی هم دارد: علاقه مشتری را جلب می کند، تعامل را افزایش می دهد، مشتریان بالقوه را به انتهای قیف منتقل می کند و موارد دیگر.

شما بازاریابی محتوا را استخدام یک کارمند نابغه جدید می‌دانید که شبانه روز تلاش می‌کند تا محصول یا خدمات شما را به آن توجهی که شایسته آن است جلب کند.

همانطور که برای محتوای عالی خود خرید می کنید، این اولویت ها را در نظر داشته باشید.

۱٫ “ساده و آسان نگه دارید”

این یک کلمه، یک بدیهیات معروف در صنعت بازاریابی است که قدرت خود را از دست نمی دهد. اگر جملات خود را کوتاه نگه دارید، کلمات خود را ساده کنید و پیام را مستقیماً منتقل کنید، بیشتر در ذهن مشتری فرو می رود.

به عنوان مثال، بلافاصله ارزش محصول را نشان دهید. مشتری قبلاً خریدی را در نظر گرفته است، او چیزی می خواهد که احتمال خرید آن را افزایش دهد.

۲٫ دزد باشید

“هنرمندان بزرگ کپی می کنند. هنرمندان بزرگ دزدی می کنند.” – پابلو پیکاسو

آنچه پابلو در اینجا می‌گوید به این معنا نیست که یک نفر همیشه باید از کار دیگری، هر قسمت از قلم، هر کلمه کپی کند. افراد برای بهبود مهارت های خود نیاز به سرقت ایده ها، مفاهیم و استراتژی ها دارند.

این مفهوم در نوشتن محتوای تجارت الکترونیک نیز صدق می کند. در عصر اینترنت، گره زدن یک داستان و گرفتن ایده ها از منابع مختلف آسان است.

بخش سخت (و چالشی برای آینده شرکت های تجارت الکترونیکی است) نوشتن محتوای منحصر به فرد است. بیشتر بازاریابان محتوا بیش از حد بر تولید تمرکز می کنند.

همه باید روی کیفیت تولید تمرکز کنند. برای مصرف کننده، به خاطر انسانیت، به خاطر خدا، محتوای بیهوده را تولید نکنید.

۳٫ برای مردم و موتورهای جستجو بنویسید

وقتی نوبت به نوشتن پیام های بازاریابی تجارت الکترونیک می رسد، باید به اندازه کافی اطلاعات داشته باشید تا گروه های مختلف خوانندگان محتوای وب سایت خود را در نظر بگیرید.

نوشتن برای مشتریان باید اولویت شماره ۱ شما باشد، اما به یاد داشته باشید که اغلب موتورهای جستجو هستند که مشتریان را در وهله اول به صفحه شما هدایت می کنند. کلمات کلیدی و تگ های هدر نقش زیادی در جلب توجه گوگل دارند.

سئو (بهینه سازی موتور جستجو) را فراموش نکنید. از یکی از این ابزارها برای بهینه سازی استراتژی سئو و محتوای خود استفاده کنید:

Raven SEO
تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل
گوگل وبمستر تولز

۴٫ دانستن بهترین شیوه های سئو

وقتی نوبت به بازاریابی محتوا می رسد، باید بهترین شیوه های سئو را در هنگام ایجاد استراتژی خود در نظر بگیرید.

  • نام صفحه
    • عنوان صفحه اصلی ترین چیز در یک صفحه در یک وب سایت وردپرس است و به موتورهای جستجو می گوید که صفحه درباره چه چیزی است. نام باید…
      • حداکثر ۶۵ کاراکتر
      • آنها نباید محتوای تکراری داشته باشند
      • کلمات مناسب را وارد کنید
      • سازگار با UAL
    • جزئیات
      • خلاصه خلاصه مختصری از آنچه در فهرست موتورهای جستجو ظاهر می شود است. آنها توضیح کوتاهی از صفحه هستند و باید:
        • جستجوگر را تشویق کنید تا روی پیوند کلیک کند
        • باید کمتر از ۱۶۰ کاراکتر باشد
        • منحصر به فرد باشد
        • تیترها را پر نکنید
      • محتوا
        • برای اطمینان از محتوای خود، خلاصه صفحه خود را ببینید…
          • مهم، جالب و خواندنی
          • از نظر گرامری صحیح است
          • بیش از سیصد کلمه است
          • روی کلمات کلیدی که با صفحات دیگر مطابقت دارند تمرکز نمی کند
        • برچسب جایگزینی (برچسب های ALT)
          • تگ های تطبیقی ​​اختراع شدند تا افراد نابینا را قادر به تعامل با اینترنت با استفاده از صفحه خوان ها کنند. برچسب‌های مکان‌دار تصاویر را توصیف می‌کنند، بنابراین وقتی ماوس خود را روی یک منطقه می‌برید، متن تصویر را توصیف می‌کند. این به شما فرصت زیادی می دهد تا موضوعات بیشتری را در محتوای خود بگنجانید، اما این کار را نکنید. برچسب جایگزین شما باید…
            • در هر تصویر
            • توضیحی داشته باشید
            • خویشاوند باشد
            • قد بلند باشید نه کوتاه
          • لینک های داخلی را مدیریت کنید
            • هنگامی که سعی می کنید صفحه خود را به عبارات جستجو از موتورهای جستجو پیوند دهید، پیوندهای داخلی بهترین دوست شما هستند. هر چه لینک های بیشتری در صفحه خود داشته باشید و لینک هایی که از صفحه خود ارائه می دهید، نشان می دهد که احساس می کنید گوگل به شما پول خواهد داد. هر صفحه باید…
              • حداقل شامل سه لینک است
              • به سایر صفحات مهم در وب سایت خود و سایر وب سایت ها پیوند دهید
              • متن لنگر مناسب برای پیوندها داشته باشید (افزودن کلمات کلیدی یک امتیاز است)

۵٫ عنوان صفحه و توضیحات متا

عنوان نشان دهنده عنوان صفحه وب است. تگ عنوان اغلب در صفحه نتایج جستجو برای نمایش خلاصه پیش نمایش آن صفحه استفاده می شود.

بهترین طول عنوان صفحه بین ۵۰ تا ۷۰ کاراکتر است و شامل یک یا دو کلمه کلیدی مرتبط و همچنین نام تجاری است. مثال:

عنوان مقاله یا صفحه (با موضوع). Word 2 (اختیاری) | نام تجاری

نام صفحات باید به طور مداوم در همه وب سایت ها استفاده شود. از عناوین و صفحات تکراری متعدد در تمام قسمت های وب سایت خود اجتناب کنید.

بسیاری از قالب های مختلف برای نام وب سایت استفاده می شود. کلمات کلیدی مختلف از خط تیره (|)، خط تیره (-)، کاما یا جداکننده استفاده می کنند. استفاده از یک الگو به طور مداوم نتایج جستجوی شما را ثابت نگه می دارد و دسترسی به بخش های مختلف وب سایت شما را بهبود می بخشد.

توضیحات متا یک تگ HTML است که توضیح مختصری از محتوای یک صفحه وب ارائه می دهد. متا تگ ها اغلب در صفحات نتایج جستجو برای نمایش خلاصه ای از بازدیدها برای آن صفحه استفاده می شوند.

بهترین توضیحات متا، یک توصیف خوب (بین ۱۵۰ تا ۱۶۰ کاراکتر) از محتوای صفحه وب است که شامل یک یا چند کلمه کلیدی مرتبط است.

۶٫ تحقیق کلیدواژه: عنوان را پیدا کنید

با تغییرات الگوریتم گوگل و سایر عوامل، هنر کلمات کلیدی دیگر مفید نیست. و در حالی که درست است که شما باید محتوای خود را برای انسان ها بنویسید، نباید اجازه دهید تحقیقات کلمات کلیدی از آنجا دور شود.

با کمک مدیر کلمات کلیدی، می توانید ایده های کلمات کلیدی را بر اساس رقابت، حجم جستجو و موارد دیگر سازماندهی یا تجزیه و تحلیل کنید. کلمات کلیدی را که می خواهید در موتور جستجو رتبه بندی کنید جستجو کنید.

برای یافتن کلمات کلیدی رقابتی کم تا متوسط ​​با تعداد جستجوی ماهانه زیاد، کلمات کلیدی را مرتب یا فیلتر کنید. کلمات مرتبط با موضوع شما بهترین انتخاب برای تگ های هدر هستند.

۷٫ تگ های هدر را درک کنید

اگر کمی درباره سئوی تجارت الکترونیک بدانید، باید بدانید که هدف اصلی هدر چیست. اگر نمی دانید توضیح مختصری در مورد آن می دهم.

تگ های سرصفحه یا برچسب ها

به بیان ساده، آنها آیاتی از کتاب مقدس هستند که یکدیگر را تقویت می کنند. برچسب ها

این به معنای صحبت در مورد “نام صفحه” در زبان HTML است.

به منظور ارائه نتایج مرتبط به جستجوگران، گوگل موضوع صفحه را با خزیدن متن شما تعیین می کند. خزنده های گوگل می توانند این برچسب ها را تجزیه و تحلیل کنند تا موضوع اصلی را در سطح بالاتری درک کنند. هرچه درک این تگ ها برای خزنده های جستجو آسان تر باشد، احتمال اینکه وب سایت شما در نتایج رتبه بالاتری پیدا کند بیشتر است.

H1 شما مهمترین چیز است. این نام صفحه شماست. از کلمات کلیدی قوی برای هدایت موتورهای جستجو به آن برچسب استفاده کنید.

همچنین، H2، H3، H4 و غیره وجود دارد. اینها تگ هایی هستند که موضوع اصلی یا اصلی صفحه شما خواهند بود. از این زیر عنوان ها با توجه به محتوای صفحه استفاده کنید. همچنین استفاده از این کلیدواژه ها و تگ ها به شما کمک می کند تا در الگوریتم های جستجو بیشتر مورد توجه قرار بگیرید.

در تصویر بالا می بینید که چگونه وب سایت اسنپ از تگ های هدر در آخرین مطالب ارسال شده خود استفاده می کند. هدف از این کار مرتب کردن موضوعات/کلمات کلیدی بر اساس میزان مرتبط بودن آنها با اطلاعات داده شده است.

۸٫ لحن و لحن

ما زمان زیادی را در وبلاگ اسنپ صرف صحبت در مورد صدا و لحن و اهمیت انتخاب صدای خود کرده ایم. خب، باز هم بریم.

یک لحن برند به وب سایت خود اضافه کنید، مطمئن شوید که با مخاطبان شما طنین انداز می شود و با آن بازی کنید. از تنوع صدای خود، “صدای” خود از مواد مختلف استفاده کنید.

به عنوان مثال، اعلامیه شرکت شما در وب سایت می تواند لحن شادی داشته باشد. ارتباط با مشتریان می تواند لحن حرفه ای داشته باشد.

۹٫ از روش های ناشناخته استفاده نکنید، از روش های شناخته شده استفاده کنید

به گرامر کلاس دهم برگردیم. در اینجا نمونه هایی از روش های شناخته شده و ناشناخته آورده شده است:

  • بدیهی است که نویسندگان ad-libs Moz را دوست دارند
  • نویسندگان رسانه های اجتماعی موز – ناشناس را دوست دارند

با مشخص شدن این ساختار، فاعل در جمله عمل می کند. با حرف مجهول، فاعل گیرنده فعل است. سبک های نوشتاری ناشناس در نوشتن یک پیام تبلیغاتی مختصر، لفظی، مبهم، دشوار برای درک و ناسازگار هستند.

اما، هیچ کس واقعاً این را نمی گوید. همانطور که صحبت می کنید بنویسید. از استفاده از حروف اضافه برای پایان جملات نترسید. اکثر خوانندگان اینترنتی متخصص زبان نیستند.

نکته مرتبط: از زبان نامطمئن استفاده نکنید. این نمونه ای از زبان امن و زبان نامطمئن است.

  • نویسندگان تجارت الکترونیک می توانند داده ها را با کمک ابزارهای جستجو مانند Moz پیدا کنند.
  • نویسندگان تجارت الکترونیک از موتور جستجوی Moz برای یافتن داده ها استفاده خواهند کرد.

دیدی؟ آیا نویسندگان تجارت الکترونیک داده ها را پیدا می کنند یا آنها را دریافت می کنند؟ وقتی تأیید می‌کنید که مشتری می‌تواند به شما اعتماد کند و محصول شما را بخرد، به او اطمینان می‌یابد. حتی اگر آنها به طور خاص در مورد تفاوتی که می توانند پیدا کنند و پیدا خواهند کرد فکر نمی کنند، می توانند شرکتی را انتخاب کنند که اعتماد به نفس نشان دهد و این واقعاً یکی از راه های نشان دادن اعتماد به نفس است.

۱۰٫ آنچه دیده می شود درست است

وقتی صحبت از بازاریابی می شود، آنچه ارائه می کنید برای خواننده ای که آن را می بیند واقعی می شود. همه چیز همیشه آنطور که به نظر می رسد نیست، یک فروشنده عالی باعث می شود خریداران آنچه را که می خواهند ببینند.

فرض کنید مشتری شما ۶ رقیب دارد، این ممکن است برای شما، افرادی که هر روز با شرکت ها و رقبای زیادی کار می کنند زیاد به نظر نرسد، اما یک فرد معمولی تجربه ای برای تشخیص تفاوت ندارد.

به عنوان مثال، اگر در حال نوشتن یک دوره هستید، از نوشتن چنین شماره ای به نفع خود استفاده کنید. به جای اینکه رقبا را بیشتر در معرض دید قرار دهید زیرا می بینید که آمار ضعیف است، به این نکته توجه کنید که به مشتری کمک کردید تا رقبای زیادی را شکست دهد.

استراتژی شکست خورده رقیب خود را با استراتژی برنده خود مقایسه کنید و درک درستی از خواننده ایجاد کرده اید.

19 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed